בתום הסאגה: החייל מרחלים חזר הלילה ללחימה בחזית

איתי גדסי No Comments on בתום הסאגה: החייל מרחלים חזר הלילה ללחימה בחזית

לוחם צה"ל שהגן על משפחתו שהותקפה סמוך לישוב רחלים חזר הלילה ליחידתו שלוחמת באחת מהחזיתות. עורכי דינו מארגון חוננו "סבורים כי הצעד הבא הוא סגירת התיק מחוסר אשמה"

סאוויה - ליד רחלים – בתים חדשים בחודש האחרון, שבנייתם דווחה למנהל האזרחי בזמן אמת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרשיית הרג תומך החמאס סמוך לרחלים מגיעה לסיומה. לוחם צה"ל שנעצר לאחר שהגן על משפחתו שב הלילה ליחידתו שלוחמת בחזית לאחר שההליך המשפטי בעניינו הסתיים. חזרתו ליחידה מגיעה לאחר שבמאבק משפטי של ארגון חוננו, ביום חמישי האחרון החליט בית הדין הצבאי לשחרר את הלוחם ממעצר ולאחר שהוסרו כל ההגבלות המשפטיות, הוא שב כאמור לחבריו ליחידה.

נזכיר כי מדובר בלוחם שחזר מהלחימה לסוף שבוע עם הוריו בישוב רחלים. במהלך השבת שעברה יצאו המשפחה לטייל סמוך לישוב, והותקפו באבנים על ידי פלסטינים, תומכי חמאס, שמסקו באזור ללא היתר צבאי. הלוחם ירה ירי הרתעתי לעבר אחד ממיידי האבנים וישר דיווח על כך למוקד המועצה ולמפקדו האישי, לטענת הערבים אחד מהפורעים נהרג מהירי. כתוצאה מכך נחקר הלוחם, שוחרר לביתו, ויום לאחר מכן הוא נקרא לחקירה נוספת שבסופה הודיעו לו על מעצרו. הלוחם היה עצור כ-5 ימים ובסיומם הורה בית הדין הצבאי כאמור על שחרורו.

‏עורכי דינו של הלוחם, עו"ד עדי קידר ועו"ד נתי רום מארגון חוננו, מסרו בתגובה: "לאחר החלטת הפרקליטות הצבאית שלא לבקש להאריך את מעצרו הפתוח של החייל, אנו סבורים כי הצעד הבא הוא סגירת תיק מחוסר אשמה. התנהלותו של חייל בשטח הייתה התנהלות אחראית, מקצועית, ומתבקשת בנסיבות האלו ביציבות ובנסיבות התקופה. אנו מצרים על המעצר הממושך והחקירה, ואנו דורשים כי הדבר יביא תמרור אזהרה בעיקר נוכח המצב הביטחוני, ושלא יחליש את החיילים בלחימה שלהם מול האוייב.



0 תגובות